Jednou z klíčových cest k úspěšné a kvalitní realizaci Vašich zakázek je
samozřejmě naprosto profesionálně vyškolený kolektiv pracovníků, jak v
oblasti THP tak ve výrobních složkách. Jak lze tohoto dosáhnout?
Oddělení přípravy se začne neprodleně věnovat Vašemu požadavku jak v oblasti studia zadávací dokumentace, či dle osobní prohlídky rozsahu zadání, tak především kontrole kompletnosti zadávacích podkladů v návaznosti na Vaše požadavky.
díky velké škále našich dodavatelů výběr vhodného obchodního partnera v návaznosti na skladbu materiálových vstupů Vaší zakázky, čímž dochází k optimalizaci nákladů zakázky. Nikoli na základě záměn standardů či jiným, velmi rozšířeným ne zcela seriózním praktikám.K procesu záměn výrobců, či tipů standardů dochází vždy jen na základě Vašeho požadavku.
Po vzájemném písemném odsouhlasení rozsahu a ceny je návrh smlouvy o dílo. Akceptujeme samozřejmě Vaše požadavky i obchodní podmínky, pokud nevybočují z rozsahu obchodních zákonů ČR ,či EU.
Společnost ELEKTRO ULDRICH klade vysoký důraz na výběr odborných pracovníků, jejích profesnímu rozvoji a neustále seznamování s novými postupy a technologiemi. Nedílnou součástí úspěšného kolektivu jsou dobré osobní vztahy na pracovišti na všech úrovních.
Realizace zakázky začíná protokolárním předáním a převzetím staveniště, v tomto okamžiku se provádí
O tomto se sepíše pasportizační doklad. Samotná realizace je vždy prováděna dle zadávací dokumentace, či písemné dohody a smlouvy o dílo dle platných ČSN.
Stavební deník je investorovi, či generálnímu dodavateli vždy na požádání k dispozici ke kontrole. Z praxe doporučujeme minimálně jednou týdně stanovit kontrolní den zakázky, ten slouží k řešení koordinace postupu prací a k upřesnění technických řešení v návaznosti na požadavky zadavatele, či stavby. Tvorba zakázky Výstupy z kontrolních dnů se zapisují do stavebního deníku.
O předání je sepsán předávací protokol díla, ten vymezuje jak technický, tak finanční rozsah skutečně provedenných prací a současně slouží jako podklad pro finanční vyúčtování celé zakázky.
Tímto okamžikem začíná běžet záruka na dílo v délce sjednané smlouvou o dílo, avšak minimálně 24 měsíců. Případné závady, které se po dobu záruky objeví na díle firma ELEKTRO ULDRICH odstraní do 3 dnů po písemném oznámení zadavatele. Případný havarijní stav do 12 hodin od nahlášení, poruchy bránící užívání díla firma provede opravu
Samozřejmě celému týmu ELEKTRO ULDRICH záleží na co nejkvalitnějším a nejrychlejším průběhu celé zakázky a na maximální spokojenosti zadavatele. To je pro nás nejvyšší odměnou.